czwartek, 9 marca 2017

25 książek które chcę przeczytać w 2017

Hejka zapraszam was dzisiaj na 25 książek, które mam zamiar przeczytać w 2017.

  1. Jedno małe kłamstwa K.A Tucker
  2. Aż po horyzont Morgan Matson
  3. Nigdy cię nie zapomniałam Staniszewska Marta W.
  4. Nie dzwoń do mnie Clayton Alice
  5. Żyj szybko kochaj głęboko Young Samantha
  6. Bez słów  Sheridan Mia
  7. Podbój Kennedy Elle
  8. Chłopak, który zaczął od nowa Moseley Kirsty
  9. Przeznaczenie Violet i Luke'a Sorensen Jessica
  10. Novemer 9 Hoover Colleen
  11. Hopeless Hoover Colleen
  12. PS. I like you  West Kasie
  13. Chłopak z sąsiedztwa West Kasie
  14. Mniej złości więcej miłości Sońska Natalia
  15. Kiedy pada deszcz De Jong Lisa
  16. Jak powietrze Agata Czykierda-Grabowska
  17. W poszukiwaniu szczęścia Hill Melissa
  18. Wyjdziesz za mnie kotku? Sawicka Wioletta
  19. Garść pierników, szczypta miłości Sońska Natalia
  20. Zakochać się Ahern Cecelia
  21. Utrata Van Dyken Rachel
  22. Bursztynowy anioł Tabak Anna
  23. Wyprzedaż snów Rogalska Marzena
  24. Chłopak na zastępstwo West Kasie
  25. Ogień, który ich spalał Cherry Brittainy C.        

5 komentarzy:

  1. Ja bym chciała w tym roku więcej polskich autorów czytać, z twojej listy nie czytałam niczego :( Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku bardziej postawiłam na zagraniczne autorki bo wiele o nich słyszałam. Ale oczywiście nie mogła zabraknąć naszysz polskich autorek:D

      Usuń
  2. kiedy pada deszcz oraz bez słów jak dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych książek na razie nie czytałam, ani nie planuję na razie więc nic Ci nie doradzę. Chciałabym sama częściej sięgać po polskich autorów, ale ciężko mi się przedziera przez polską prozę :(
    Ostatnimi polskimi książkami jakie czytałam była trylogia Ostatnia spowiedź Niny Reichter i jeśli jej nie znasz to mogę polecić z czystym sumieniem, zwłaszcza, że jest wątkowo pokrewna z książkami na Twojej liście :)

    Pozdrawiam :)
    http://the-book-huntress-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń