piątek, 31 marca 2017

#14 recenzja książki chłopaka który chciał zacząć od nowa

Hejka zapraszam was na recenzję książki Chłopak który chciał zacząć od nowa.
Główny bohater niedawno wyszedł z poprawczaka i chciał zacząć od nowa odrywając się od mrocznej przeszłości.

Jamie ma 21 lat, 8 lat był w poprawczaka. Ale jak z niego wychodzi postanowi zacząć wszystko od nowa, nowa praca. Jednym słowem uczciwe życie. Jamie poszedł do klubu i w nim poznaje piękną i sympatyczna Ellie. Od razu się w niej zakochał. Ale jest mały problem bo dziewczyna nie chce związku, ponieważ niedawno się rozstała. Ellie była przeciwieństwem Jamiego pochodziła z dobrego domu. Była grzeczna dziewczyna.

"Płacz nic nie daje; lepiej wziąć się w garść i stawiać czoło temu co przynosi życie"

Matka Ellie traktowała Jamiego jako wroga, ale jej ojciec bardzo go polubił. Oboje bardzo dobrze się dogadywali.
Ale czy Jamie uwolnił się od swojej przeszłości?

" Czyżby rzeczywiście zakochałam się w mordercy?"

Bardzo mi się podobała tą książką, ponieważ jest napisana z dwóch perspektyw. Umożliwia nam to poznanie uczuć dwóch osób. Bardzo mi się też podobało  i to że Jamie chodzisz był w poprawczaku to umie pokochać drugiego człowieka i ma uczucia. Nietrafiłam się oderwać od książki. Zakończenie książki mnie bardzo zaskoczyło. Nie mogę już się doczekać 2 części.
Moja ocena 10/10


39 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej książce i muszę przyznać, że fabuła mnie zainteresowała.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, nigdy nie słyszałam o tej książce, jednakże z tego co widzę, musi ona być bardzo ciekawa!

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/ co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciekawa i najlepsze jest to że to nie zwykłe romansidło.

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej książce. Ja niestety ostatnio nie mam czasu na czytanie...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też słabo z tym czasem bo cały czas nauka nauka.

      Usuń
  4. Już któryś raz stykamy się z tą powieścią, wydaje się ciekawa, jak będzie dostępna w bibliotece na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dwóch perspektyw? Chyba takiej nigdy nie czytałam:)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to polecam ci ją ja uwielbiam książki z dwóch perspektyw bo możemy dowiedzieć się co on czuje i co ona.

      Usuń
  6. Fabula mnie zainteresowała, widziałam wiele dobrych opinii na jej temat. Na pewno sięgnę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również książka przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale fabuła wydaje się być bardzo ciekawa. Możliwe, że po nią sięgnę ;)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozbawiło mnie to, że chce zacząć od nowa jako dobry chłopak, a od razu idzie na imprezę. Wydaje się ciekawa ta książka, też lubię jak fabuła jest pokazana z różnych stron :)
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta książka to trzeba przyznać.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że Ci się podobała :) W tym przypadku to po prostu nie jest lektura dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie. Narracja, okładka, historia - chyba mi się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka ma piękną okładkę :) A treść brzmi ciekawie :)

    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w domu jedną książkę tej Autorki, mojej siostrze bardzo się podobała :) Zacznę od tamtej, a Twoją pozytywną opinię zapamiętam, kiedy będę chciała kupić tę :D

    Pozdrawiam, Oliwia :") Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w domu jedną książkę tej Autorki, mojej siostrze bardzo się podobała :) Zacznę od tamtej, a Twoją pozytywną opinię zapamiętam, kiedy będę chciała kupić tę :D

    Pozdrawiam, Oliwia :") Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post! Photos are amaizing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/oversized-sweatshirt-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Na razie odpuszczę sobie tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 10/10 więc koniecznie muszę przeczytać! :D Ale przed sobą mam tak jakby pierwszą część, dalej czeka na swoją kolej i jakoś nie mogę się za nią zabrać XD

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czytaj jak najszybciej, bo książka genialna.

      Usuń
  19. jeszcze nie czytałam, może się skusze! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem strasznie ciekawa tej książki :D Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno bardzo mi się podobał, więc z chęcią sięgnę i po tego :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez i pierwsza jak i druga książka bardzo mi się podobały

      Usuń
  21. Czytałam, ale mnie nie powaliła na kolana. Spodziewałam się większego "Łał"

    OdpowiedzUsuń