wtorek, 21 marca 2017

#12 recenzja książki Chłopak z sąsiedztwa Kasia West

Hejka zapraszam was dzisiaj na recenzję książki ,,Chłopak z sąsiedztwa" jest to moja druga książka tej autorki i oczywiście się na niej nie zawiodłam.
Charlie jako mała dziewczynka doznała ogromną tragedię. Jej mama zginęła w wypadku samochodowym. Bardzo kochała matkę i jej brakuje. Bardzo by chciała żeby matka żyła żeby mogła z nią porozmawiać jak matka z córką. Przez wypadek matki Charlie ma koszmary spowodowane wypadkiem. Ma również trzej braci, którzy są bardzo kochający i opiekuńczy.
Charlie jest typową chlopczycą. Nie przykłada uwagi do wyglądu, gra w koszykówkę, nie maluje się, gra w futbol.

,,Sami kształtujemy nasze życie…."

Brian jest sąsiadem Charlie przyjaźnią się od lat. Traktuje go jak brata. Może zawsze na niego liczyć, porozmawiać o wszystkim. A może to nie tylko prawdziwy przyjaciel ale coś więcej ?

,,(…) zakochanie się w kimś, kto wolał być twoim przyjacielem – należało nazwać torturą, bez dwóch zdań."

Pewnego dnia główna bohaterka dostaje kolejny mandat, jej ojciec nie zamierza tego tak zostawić. Postanawia że musi ona sama zapłacić za ten mandat, karze jej znaleźć pracę. Charlie zrobiła tak jak jej ojciec kazał zaczęła szukać pracy. Znalazła pracę w butiku z ubraniami. Jej życie przez to zmieniło się o 180° 
Czy Charlie dowie się prawdy o wypadku matki?

Książka jak poprzednia jest napisana lekkim językiem. Idealna na wieczór. Przeznaczona dla osób która lubi czytać o młodzieńczej miłości, ale też o rodzinie, stracie kogoś ważnego.
Moja ocena to 8,5/10

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej książki, chociaż opinie są różne. Moja siostra również bardzo chciałaby ją przeczytać, więc może się skusimy :")

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Oliwia :")
    Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie styl Kasi od razu urzekł i zakochałam się w jej książkach

      Usuń
  2. Szkoda, że tak mało o tym, co Ci się spodobało w książce, chętnie dowiedziałabym się czegoś więcej i porównała nasze opinie. ;) Mi książka się spodobała, ale jednak bardziej podobał mi się Chłopak na zastępstwo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka jeszcze przede mną, ale taka rada, którą też kiedyś dostałam - więcej siebie mniej opisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W blogosferze widziałam różne opinie o tej książce:od bardzo pozytywnych do raczej niewychwalających. Gdybym lubiła taką tematykę, może i sięgnęłabym po "Chłopaka z sąsiedztwa", no ale... cóż, wolę fantastykę. :)

    Królowa Książek

    OdpowiedzUsuń