czwartek, 23 marca 2017

#4 recenzja podkładu revlon corolstay




Hejka zapraszam was na recenzję słynnego podkładu revlon corolstay. Mi koleżanka poleciła ten podkład więc stwierdziłam że sama chce go wypróbować.

Jest to moja pierwsza buteleczka i raczej ostatnia.
Co mówi producent:
Produkt Colorstay do cery mieszanej i tłustej. Pełne krycie,  matowe wykończenie makijażu, trwałość do 24 H. Formuła Soft Flex zapewnia uczucie lekkości i komfortu. Produkt beztłuszczowy, nie zatyka porów.
Co ja o nim sądzę:
jest trwały ale raczej nie wytrzyma 24 H,
wysusza skóry i podkreśla suche skórki,
brązowieje na twarzy,
szybko zastyga,
nie robi maski,
jak ktoś ma rozszerzone pory to podkład będzie je podkreślał,
duża gama kolorów,
filtr ochronny,
wydajność
Opakowanie:
Jest to szklana buteleczka nie wygodna do podróżowania. Ja mam wersję bez pompki.

Skład:
Aqua, Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, Alcohol Denat., Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malwa Sylvestris Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandflorum Flower Extract, Serica, Alumina, Polydimethylsil Oxane/Polymethylsilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Propylparaben.
[+-]:Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), IronOxides(CI 77491, 77492, 77499).

Moja ocena:
5/10 
Cena:
Sklep internetowy od 25,99zł
Dostępność:
Wszystkie drogerie z szafą Revlon np. Hebe, Rossmann, super-pharm lub sklep internetowy

3 komentarze:

  1. Ma swoje wady ale w momencie kiedy mam wiele niedoskonałości kryje jak żaden inny. Ale na codzień wolę coś lzejszego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dziewczyn go uwielbia sama myślałam nad jego zakupem

    OdpowiedzUsuń