czwartek, 4 sierpnia 2016

#1 5 x tak- ulubieńcy lipca

Hejka
Jak widzicie zapraszam was na ulubieńców miesiąca. Dzisiaj mam dla ulubieńców kosmetycznych.















Pierwszą rzeczą jaką wam polecam jest szminka z avonu TENDER MAUVE. Jest to próbka i mam zamiar kupić pełną wersję tej szminki. Kolor jest bardzo  wyrazisty, nudziakowy kolor. Pasuje na każdą sytację. Bardzo ją lubię.













Kolejną rzeczą jest marakujowy olejek z BIOSILK. Ten olejek nie jest drogi, ładnie nawilża włosy. A na dodatek pięknie pachnie.

Następną rzeczą jest wcierka z Jantaru. Ja po tej wcierce miałam wysyp baby hair. Bardzo ją lubię i używam ją około 3 razy w tygodniu.


Trzecią rzeczą jest kulka z garniera. Jest lato więc wiadomo że normalny człowiek się poci. Ja nie lubię  jak jakaś osoba obok mnie jest mega spocona. Ja używam kulki z garniera bardzo ją lubię. Nie podrażnia mojej skóry, ja się po niej nie pocę. Ładnie ona pachnie.
 

Ostatnią rzeczą w tych  ulubieńcach jest zmywacz z gąbeczką. Jest  bardzo wygodna. Nie trzeba szukać wacików, pocierać  tych paznokci. Najważniejsze jest to że ten zmywacz nie śmierdzi.














Dziękuje za przeczytanie tego posta.
Pozdrawiam buziaczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz