piątek, 29 lipca 2016

#1 Denko lipiec





Hejka ostatnio skończyło mi się kilka produktów , zapraszam  was na projekt denko.
Pierwszą rzeczą jaka mi się skończyła to żel pod prysznic z Isany.
Żel dobrze myje i pięknie pachnie. Pachnie  bardzo orzeźwiająco. Wytwarza dużo piany i nie wysusza skóry.  Jego cena jest nie droga. Jest dobrze dostępny. Czego chcieć więcej .Jednym minusem jest to że jest mało wydajny.Moja ocena to 8/10.
Szampon jak dla mnie był dobry włosy po nim są miękkie i lekkie. Dobrze myje. Jak myłam nim włosy to jego zapach  przypominał mi wakacje. Nie jest drogi. Jest wydajny. Moja ocena to  8,5/10
















Ta pianka jest po prostu genialna. Dobrze myje, jest delikatna, wydajna ,świetnie usuwa resztki  makijażu , pięknie pachnie.Moja ocena to 10/10. Na pewno kupię ją ponownie.









Przed ostatnią rzeczą jest puder. Jest on  mało wydany, i zostawia pudrowość na twarzy. Dobrze matuje , jest łatwo dostępny,nie  jest drogi. Moja ocena to  7/10.
To moja ostatnia rzecz jaką zużyłam w kwietniu jest to lakier o pięknym miętowym kolorze. Niestety ten lakier mi zgęstniał i się nie da malować . On na paznokciach utrzymywał się dosyć  długo za taką cenę ,ponieważ trzymał się on około 3-4 dni.
Dziękuje  za przeczytanie mojego posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz