niedziela, 21 sierpnia 2016

#1 moje paznokcie

Hejka
Dziś zapraszam was na pokaz moich paznokietków.


Ten brzoskwiniowy lakier kupiłam kiedyś w biedronce. La luxe paris nr 102. Ten lakier nie trzyma się długo po 2 dniach już są odpryski.Niestety trzeba malować 2-3 warstwy i dosyć dlugo schną , ponieważ około 15 min jedna warstwa. Ogólnie ten lakier robi smugi , ale go lubię bo ma przepiękny brzoskwiniowy kolor.
2 lakier srebny jest z oriflame ale numerek mi się zmył już. Ten lakier trzyma się długo bo około 4-5 dni. Nie robi smug. Szybko wysycha. Ten lakier bardzo lubię za kolor i za trwałość.
W tym miesiącu moje paznokcie są dosyć krótkie, ponieważ musiałam je spiłować. Spiłowałam je bo mi się jeden złamał i to źle wygląda jak jeden jest krótszy a inny dłuższy.
Pozdrawiam  was cieplutko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz