środa, 24 sierpnia 2016

#2 back to school- Tag szkolny czas

Hejka zapraszam was na kolejne back to school. W tym poście odpowiedziałam na pytania z tagu szkolny czas


1. O której wstajesz do szkoły ?
Do szkoły wstaję o 6:10 jak mam do szkoły na 8:00

2. Ulubiony nauczyciel ?
Najbardziej lubię panią od niemieckiego. Jest miła, pożartuje z nami, ale i umie nauczyć.


3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Najlepsza jestem z matmy, ale lubię wszystkie przedmioty.


4. Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam grupkę przyjaciół, ale lubię rozmawiać ze wszystkimi.


5. Plecak, torebka czy tornister ?
Plecak, ponieważ ja do szkoły mam około 25 min pieszo i w szkole nie mam szafek, więc noszenie tych wszystkich podręczników w torbie by było strasznie męczące. Ale kiedy mam skrócone lekcje to biorę torbę.


6. Czy malujesz się do szkoły?
Ja do szkoły się maluję staram się malować naturalnie.


7. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Do szkoły chodzę w większości w spodniach.


8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Bransoletkę zawsze noszę czasami zakładam kolczyki.


 9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Miałam czerwony pasek.

10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Zawsze, biorę kanapkę, owoc. Obojętnie co ale żebym miała co zjeść.


11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Zbytnio to z żadnego ale jakbym miała wybrać to w-f , ponieważ nie lubię sportów grupowych.

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Do szkoły chodzę pieszo, czasami jeżdżę rowerem.


13. Zmieniasz buty w szkole?
W lato nie zmieniam, a w zimę zmieniam. 


14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nie, nienawidzę grać w gry zespołowe. Z powodu drapania, bicia, popychania dla głupiej piłki.  Za to lubię gimnastykę, tańce. 


15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nie, cieszę się wolnym, bo ze znajomymi i tak się widzę. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz