czwartek, 22 września 2016

#1 back to school-przybory szkolne

Hejka zapraszam  was  dzisiaj na houl z przyborami szkolnymi. Niestety już nie było tak wielkiego wyboru. Moje zakupy nie są jakieś  wielkie, kupiłam to co było mi potrzebne do szkoły. Ja zakupy poczyniłam w Pepco, lidlu, i w sklepie biurowym. Ja idę do 3 gimnazjum.


Zacznijmy od sklepu Pepco, ponieważ  w nim najwięcej zsakupiłam rzeczy.
Pierwszą rzeczą są długopisy kolorowe. Kosztowały 3,99 zł















Następną rzeczą są również długopisy ja je bardzo lubię















Kupiłam również piękny zestaw. W nim znajdują się 2 długopisy, 2 ołówki, linijka, gumka
















Lubię  pisać ołówkiem automatycznym  i go zakupiłam w Pepco w pięknym różowym kolorze.


Ten piękny wzór tak mi się spodobał że  nie mogłam mu się oprzeć. A ołówków nigdy za wiele.
Kupiłam karteczki samoprzylepne do notowania ważnych rzeczy.















Oczywiście że nie mogło zabraknąć spinaczy.















I oczywiście rzecz bez której nie mogę żyć czyli zakreślaczy.














A teraz czas na zeszyty:





















Teraz czas na sklep LIDL



















I ostatni sklep papierniczy:

























To wszystkie moje zakupy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz