czwartek, 29 września 2016

#1 Recenzja toniku EXCLUSIVE


Hejka dziś zapraszam was na recenzje toniku z firmy exclusive.
Tonik  w swoim składzie nie zawiera alkoholu co jest jego dużym plusem. Ja tonik mam do skóry normalnej i wrażliwej. Ja tonik używam raz dziennie wieczorem , ponieważ rano używam czegoś innego. Używałam go wieczorem jak zmyłam makijaż , ponieważ ten tonik dobrze zmywa resztki makijażu. Ja posiadam cerę z niedoskonałościami ale tonik je łagodzi . Jak ja używam go po ciężkim dniu moja cera wygląda na zrelaksowaną.


Co mówi nam producent:
Idealny dla każdego rodzaju skóry. Uzupełnia działanie mleczka do demakijażu i jest wodnym roztworem  substancji nawilżających i zmiękczających z dodatkiem witaminy E, prowitaminy B5  i alantoiny. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry, działa kojąco i przywraca jej prawidłowy odczyn pH. Regularnie stosowany łagodzi podrażnienia, usuwa oznaki zmęczenia  i przywraca zdrowy wygląd skóry. Pozostawia uczucie świeżości  i  relaksu.

Ze wszystkim się zgodzę co mówi producent jest prawdą oprócz tego że tonik nawilża u mnie on nie nawilża skóry. Ale i tak jest moim ulubionym tonikiem jaki mam. 

Jego skład:
Aqua, Propylene, Glycol, Peg-40 Hydrogenared Castor Oil, Panthenol, Allantoin, Tycopheryl Acetale, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Libalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Hydroxycitronellel, Citronellol, Hydroxyisohexyl3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Geraniol, Benzoate.

Pod sumując:
Plusy
+ nie zawiera alkoholu
+ łagodzi niedoskonałości
+ skóra po jego stosowaniu wygląda na zrelaksowaną
+ tani
+ wygodne opakowanie
Minusy
- długi skład
- nie nawilża twarzy
- mało wydajny
Moja ocena tego toniku to 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz