niedziela, 25 września 2016

#3 recenzja książki Niebezpieczne kłamstwo Becci Fitzpatrick

Niebezpieczne kłamstwo to jest moja pierwsza książka Becci Fitzpatrick. Ja nie przepadam za czytaniem fantastyki, więc nie czytałam serii "Szeptem". Ale o tej serii słyszałam bardzo dużo pozytywnych komentarzy, raczej się nie skuszę na przeczytanie jej.Niebezpieczne kłamstwo przeczytałam w 2 dni, ponieważ ta książka bardzo mnie wciągnęła. Jest napisana lekkim językiem, bardzo fajnie, przyjemnie się ją czyta. Książka jest przeznaczona dla młodzież ale nie tylko.















  "Stella to nie moje prawdziwe imię. Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem."

Estella jej byłe imię kiedy mieszkała w Finlandii, ale kiedy pewnej nocy Estella zobaczyła okrutne zabójstwo w jej domu.Została objęta ochroną świadków, i zmieniono jej imię na Stella. Została ona wywieziona setki kilometrów od swojej matki,jej ukochanego chłopaka z którym planowała wspólna przyszłość, najlepszej przyjaciółki, miasta w którym spędziła swoje całe dzieciństwo musiała tak po prostu zapomnieć i nigdy do niego nie wracać.

Mimo że Stella została wywieziona do Thunder Basin, to całkowicie nie potrafi się tam odnaleźć. Miała ogromny żal do swojej matki, przez którą doszło do tragicznych wydarzeń w Filadelfii. To przez nią straciła wszystko – dom, przyjaciół i chłopaka, nie mogła się z tym zupełnie pogodzić. No bo jak ktoś który spędził najlepsze chwile swojego życia od tak po prostu mógł porzucić tyle wspomnień i wspaniałych osób.

Stella musi się ukrywać żeby nikt jej nie dopadł i nie zabił. Nie może nikomu zaufać, wyżalić się, ponieważ mogło by to zagrażać jej bezpieczeństwu. Stella w nowej roli nie może się tu odnaleźć przyjechała z miasta tętniącym życiem na wieś gdzie nie ma imprez. Miała być z chłopakiem , którego kocha nad życie a okazuje się ze przez całe wakacje się z nim nie spotka i nie wiadomo czy wg się z nim spotka.

 Stelle ja polubiłam od razu dziewczyna z charakterem, która nie da sobą pomiatać. Na początku może się okazać się trochę próżna, ale potem idzie do pracy. Nawiązuje nowe przyjaźnie, ale źle się czuje z tym że musi wszystkich oszukiwać. W książce pojawia się również wątek miłosny. Ale czy Stella poradzi zapomnieć o Reedzie jej chłopaku i zakochać się na nowo ?? Stella cały czas pamięta o Reedzie czyta jego listu gdy jej smutno. Czy ich miłość przetrwa taką dużą rozłąkę ???

 Stelli wydaje się, że zostawiła przeszłość za sobą, ale czy pewno? Może dziewczyna da radę zapomnieć o swoim byłym życiu, ale czy ono zapomni o niej? Czy można odciąć się od swojej przeszłości?

 Pod sumując
 Książka jest napisana dla każdego przedziału wiekowego.Ta książka jest napisana dla osoby która lubi wątki miłosne , lubi czytać thillery. Nie ulega kwestii, że czytając tę książkę miło spędziłam czas. Lubię takie lekkie powieści z niewielkim wątkiem sensacyjnym. Moja ocena 9,5/10 Bardzo wam polecam tą książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz