czwartek, 29 grudnia 2016

#3 denko

Hejka zapraszam was na denko
Te produkty zużyłam w grudniu.















Pierwszą rzecz jaką zużyłam jest odżywkę z Pantne. Bardzo lubiłam tą odżywkę ona ładnie wygładza włosy i ładnie dodaje blask. Włosy po tej odżywce nie są tak suche jak wcześniej i  ładnie nawilża włosy.















Kolejną rzecz jaką zużyłam jest olejek arganowy. Zabezpieczam nim końcówki żeby się nie rozdwajały bardzo go lubię nie obciąża włosów. Ma lekki zapach.









Trzecią i ostatnią rzeczą do włosów jest szampon do włosów z Schwarzkopfa. Ja włosy myję często więc muszę  mieć bardzo delikatny szampon taki właśnie jest ten szampon.















Przed ostatnią rzecz jest pianka z avonu.  Ja ją po prostu kocham zmywa makijaż jest delikatna nie podrażnia mojej cery jest  po prostu najlepsza.















I ostatnia rzecz czyli mój mast have żel pod prysznic z Isany.















Dziękuje za przeczytanie posta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz