sobota, 17 grudnia 2016

#2 recenzja odżywki Jantar do wlosów

Hejka 
Zapraszam was na recenzję odżywki do włosów Jantar. Ja o Jantarze dowiedziałam się od mojej koleżanki mówiła o niej same dobre rzeczy i postanowiłam ją przetestować osobiście. Odżywkę używamy 3 tygodnie następnie 1 tydzień przerwy żeby włosy się nie przyzwyczaiły.

Co nam mówi producent 
Receptura odżywki uwzględnia najistotniejsze potrzeby włosów cienkich, słabych, delikatnych i zniszczonych. Zawiera biologicznie czynne substancje stymulujące wzrost włosów: 
Trichogen, Polyplant Hair, aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu oraz witaminyA, E, F,  i d-pantenol.
Ja używałam tą odżywkę około 3 miesiące. Ja u siebie zauważyłam bardzo dużo baby hair. Nie wiem czy to zasługa tej odżywki ale moje włosy są gęstsze i bardziej miękkie. Kolejną zmianę jaką zauważyłam jest szybszy porost włosów nie jest to jakiś extra szybszy porost ale zawsze trzeba się z tego cieszyć. Największym minusem jest jej dozownik jest okropny, ja sobie przelewam w inny.
Ogólna moja ocena to 8,5/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz