czwartek, 23 lutego 2017

#4 Denko lutego

Hejka zapraszam was dziś na denko lutego, czyli co zużyłam w lutym.

Korektor z Lovely Jeden z moich ulubionych korektorów.jest nie drogi a dobry. Pięknie mi krył przebarwienia i likwidował mi ciebie pod oczami. Jednym minusem jest to że jest mało wystarczalny. Napewno kupię go ponownie ponownie.
Maseczka  roświetlająca Perfecta
Maseczkę urzyłam na noc. Zawaliłam kilka nocy byłam nie wyspana. Ale ta maseczka mi bardzo pomogła, moja twarz wyglądała na wyspaną. Była świetlista, promienista. Bardzo się z nią polubiłam i wiem że kupię ją ponownie.
Piling z planeta spa Ja kupiła go w zestawie. Bardzo przyjemny produkt. Ładnie oczyszcza twarz. Nie wiem czy kupię go ponownie. Bo nie zrobiło na mnie wielkiego wrażenia.









Perfumy little red dress
Poprostu się w nich zakochałam bardzo fajnie pachną długo się utrzymują. Nawet o je kupię w pełnym wymiarze.
Dezendorat ISAE
On był tak okropny że go urzyłam jeden raz. Miał okropny zapach, nie działał. Użyłam go tylko jeden raz i więcej razu nie mam zamiaru.










Olejek arganowy Arganoil Ten olejek kupiłam w biedronce. Ja olejku arganowego używam cały czas niedługo pojawi się recenzja. Jest idealny na podróż jest nie duży mało miejsca zajmuje.











Zmywacz do paznokci z Isany Jeden z moich ulubionych kończy mi się od razu idę do Rossmanna i kupuje drugi. Jest nie drogi, wydajny, dobrze zmywa lakier. Ma jeden minus wysusza delikatnie skórki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz