piątek, 8 września 2017

#27 Blisko ciebie

Autumn wraz z przyjaciółmi planuje fajny wspólny weekend. Miał być na nim też jej kolega, który jej się bardzo podoba. Jednak Autumn musiała pójść do toalety w bibliotece i została w niej zamknięta.

"-Mogło być gorzej.
-Mogło być też lepiej"


Autumn ma nadzieję że jej przyjaciele szybko zobaczą że jej z nimi nie ma i po nią wrócą. Po pewnym czasie główna bohaterka zorientowała się że w bibliotece nie jest sama. Jest z nią Dax. 

"Wreszcie uświadomiłam sobie, czego chcę, i na tę chwilę miało to słodko-gorzki smak"

Dax który był w poprawczaku za pobicie. Jest on bardzo zamknięty w sobie. Na samym początku ich relacja była trudna, ciężko było im się dogadać. Lecz po pewnym czasie nawet razem się wygłupiali się.

"Możliwości nigdy nie ranią aż tak jak rzeczywistość. Możliwości są ekscytujące i niezliczone. Rzeczywistość to ostateczność."

Spędzili razem mnóstwo dobrych chwil jak i tych gorszych, jak atak paniki Autumn. Ja sięgając po tą książkę wiedziałam czego się spodziewać, ponieważ przeczytałam wszystkie książki tej autorki. I tym razem się nie zawiodłam. Bohaterowie byli bardzo dobrze wykreowani. Relacja pomiędzy Autumn a Daxem rozwijała się w bardzo naturalnym tempie. Jedynie co mnie bardzo zdziwiła to że jej przyjaciele po nią nie przyjechali.
Moja ocena to 8/10
Posty teraz będą dodawane w każdy piątek o 18:00

21 komentarzy:

  1. Wygląda na interesującą książkę, po raz pierwszy słyszę o tej autorce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być całkiem fajna :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale kiedyś chętnie po nią sięgnę - jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zupełnie nie dla mnie, ale przypomniałaś mi jeden z moich ulubionych filmów dzięki imieniu Autumn ♥ polecam bardzo film '500 Days of Summer'

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna tematyka książki, moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Google
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś widziałam tą książkę i mam co do niej mieszane uczucia, ale chyba sięgnę po nią z ciekawości i sprawdzę, czy przypadnie mi do gustu :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie lekkie książki są idealne na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Być może skuszę się na tę książkę. Obecnie poszukuje czegoś ciekawego do czytania na jesienne wieczory. A przy okazji przypomniało mi się, jak zatrzasnęłam się w toalecie w liceum i dopiero jak wyczytywano obecność na lekcji zorientowano się, że mnie brakuje. Zanim mnie znaleźli minęła cała lekcja. Także fajne miałam koleżanki i kolegów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o niej, ale może warto się przyjrzeć.
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz ją widzę ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle już książek autorki ale ja jeszcze żadnej nie przeczytałam, chyba czas to nadrobić
    Pozdrawiam
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/09/tysiac-odamkow-ciebie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tę autorkę, więc z chęcią poznam i tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie sięgnę po książkę ;) Lubię blogi o tej tematyce więc na pewno tu wrócę :)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń