poniedziałek, 25 września 2017

11 recenzja kremu mikrozłuszjącego z ziaji

Hejka 
Mam dla was dzisiaj recenzję kremu z ziaji. Kupiłam ten krem z ciekawości, bo bardzo lubię tą firmę. I bardzo on mi się sprawdził. Bardzo go polubiłam.

Opis producenta:
Substancje czynne głęboko oczyszczające, antytrądzikowo-złuszczający kwas migdałowy, ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, ściągająco-łagodzący glukonian cynku. Czysta i świeża skóra: Złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnień. Redukuje porfiryny odpowiedzialne za zmiany trądzikowe. ozjaśnia powierzchniowe przebarwienia posłoneczne i pozapalne. Zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory. Nawilża, poprawia elastyczność, jędrność i sprężystość. Pozostawia skórę świeżą o jednolitym kolorycie.
Moja opinia:
Skóra po stosowaniu kremu jest  wygładzona, ale nie przesuszona. Krem jest bardzo delikatny. Ujednolica koloryt skóry. Twarz jest bardzo dobrze nawilżona. Redukuje w małym stopniu trądzik i zmiany pozostawione po nim. Widać że ten krem delikatnie złuszcza nasz naskórek. Krem jest bardzo tani bo kosztuje około 10 złotych. Bardzo polubiłam ten krem. 
Opakowanie:
 Krem jest zamknięty w plastikową tubę o pojemności 50ml
Konsystencja:
Krem ma lekką konsystencję i delikatny zapach.
Moja ocena to 8/10

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego kosmetyku, a wygląda zachęcająco :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda całkiem fajnie, nie miałam tego produktu nigdy.

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz by mi się taki krem przydał. Być może kupię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt:) Dla samej firmy bym wypróbowała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale bardzo lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ta firme i ich rzeczy mi nie szkodzą :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tej serii wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety produkty z Ziaji mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten krem. Nie był najgorszy. Ogólnie lubię produkty z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! Great post and I love your photos!
    Can you follow me? I follow you. ;)

    Have a lovely day!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę znam, ale ten produkt widzę pierwszy raz ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nigdy nie miałam tego kosmetyku, ale rzeczy z Ziaji sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała wypróbować ten krem, jestem ciekawa jak u mnie zadziałałby na trądzik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ziaję, uważam, że mają naprawdę dobre produkty. Prezentowanego przez Ciebie kremiku jeszcze nie używałam, ale Twoja opinia zachęca do spróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam swego czasu ten krem i byłam w sumie bardzo zadowolona z niego, ale do czasu - potem poznałam dużo lepsze serum Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń