wtorek, 11 października 2016

#2 denko wrzesień

Hejka zapraszam was dzisiaj  na denko. Te produkty zużyłam we wrześniu.


Pierwszą rzecz jaką zużyłam to żel pod prysznic. Ja bardzo lubię te żele z Isany bardzo lubię. One dobrze się pienią, są nie drogie, pięknie pachną. Minus tych  żeli to tylko że nie są wydajne.
Kolejną rzecz jaką zużyłam to szampon z Alterry. Ten szampon jest żeby włosy miały większą objętość. On nie robi z  włosów  takiego siana tylko lekko dodaje im objętości, ładnie pachnie, dobrze myje włosy. Bardzo się z  nim zaprzyjaźniłam i na pewno kiedyś do niego wrócę.
Ja zawsze olejuję włosy po myciu teraz mam inne olejki. Ale jedwab bardzo lubię,  i na pewno jeszcze jedwab kupię.
Ten tusz był taki przeciętny, raczej do  niego  nie wrócę. Skleja rzęsy, i się szybko osypuje.
I ostatnią rzecz jaką zużyłam jest  utwardzać do paznokci. Bardzo go polubiłam.

Dziękuje za przeczytanie mojego posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz