poniedziałek, 28 marca 2016

#1 houl zakupowy sierpień








Hej ostatnio byłam na zakupach. Ostatnio postawiłam na pielęgnacje. Zapraszam do oglądania.



Pierwsza rzeczą jaką kupiłam jest pianka do włosów z nivea diamond gloss. Kupiłam ją w rossmanie i chyba była na nią  przecenacena to około 12 zł.











Kolejną rzeczą jaką kupiłam jest pasta smile white 3 D Kupiłam ją w biedronce ale nie wiem ile ona kosztowała.










Następną rzeczą ,którą kupiłam biedronce to żel pod prysznic z bebeauty  cena to około 5-7 złotych.









Kolejna rzecz z biedronki to żel do włosów. Cena to około 5-7 zł.







Ostatnią rzeczą jaką w tym miesiącu jaką kupiłam  jest płyn do płukania jamy ustnej z sensodyny cena to około 15-17 złotych.






Dziękuje za przeczytanie  tego postu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz